xantres.gr
Αποστολή με courier
Όλες οι αποστολές γίνονται με courier (ACS , Speedex) και το κόστος είναι 3,80€ . Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας εντός 1-5 εργάσιμων ημερών εφόσον υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα. Εάν δεν υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα, ενημερώνεστε μέσω e-mail ή τηλεφωνικά από εκπρόσωπο του xantres.gr , και κατόπιν συνεννοήσεως , επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας.
– Ειδικές περιπτώσεις αποστολών
Τηλεφωνική επικοινωνία από την courier για την παραλαβή : Η τηλεφωνική επικοινωνία από τις εταιρείες courier για συνεννόηση με τον παραλήπτη μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ μέσω της ACS. Καμία άλλη εταιρία courier δεν καλεί για να έρθει σε συνεννόηση μαζί σας.
– Δυσπρόσιτες περιοχές
Εάν η περιοχή στην οποία βρίσκεστε δεν καλύπτεται από το δίκτυο της courier που επιλέξατε, αυτομάτως η παραλαβή της παραγγελίας σας πρέπει να γίνει από το κατάστημα της courier, λίγο πιο μακριά από την περιοχή σας.
Παραλαβή από κατάστημα
Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας (εφόσον έχει προηγηθεί ενημέρωση από το xantres.gr ότι είναι έτοιμη) είτε :
- από την έδρα του eshop μας , Σωτηριάδου 31 , στην Πάτρα ή
- από το pick up point , Νόρμαν 1 & Αθηνών , στην Πάτρα .
Η παραγγελία σας θα κρατηθεί για 7 ημερολογιακές ημέρες. Πέραν του διαστήματος αυτού, αυτομάτως θα ακυρώνεται .
Επιστροφές
To xantres.gr μπορεί να αντικαταστήσει ένα προϊόν που παραλάβατε το οποίο είναι ελαττωματικό από τον κατασκευαστή του κατά την κρίση του. Πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 4 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην έδρα μας βαρύνουν αποκλειστικά εσάς αρχικά, και εφόσον αποδειχθεί ότι είναι όντως ελαττωματικό, παραλαμβάνετε νέο προϊόν με όλα τα έξοδα αποστολής (συμπεριλαμβανομένων των αρχικών) να βαρύνουν αποκλειστικά εμάς.
–Σε περίπτωση λάθος παραγγελίας του πελάτη, καλό θα ήταν να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία, προκειμένου να αντικατασταθεί το προϊόν. Σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα θα πρέπει να βαρύνουν τον πελάτη. Δεν θα μπορέσουν να γίνουν δεκτές επιστροφές σε προϊόντα που δεν κρατούνται στο απόθεμά μας, και έρχονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας για τον πελάτη.
– Σε περίπτωση που εκ λάθους του xantres.gr ή του προμηθευτή του σχετικά με ένα προϊόν το οποίο εστάλη και δεν σας ταιριάζει , επικοινωνήστε ΑΜΕΣΑ μαζί μας και ΜΗΝ προσπαθήσετε να το τροποποιήσετε/αλλάξετε καθώς ΔΕΝ θα μπορεί να γίνει επιστροφή.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην αρχική συσκευασία και κατάσταση, ακόμα και εάν πρόκειται για λάθος του xantres.gr στην αποστολή, καθώς προϊόν που έχει τροποποιηθεί δεν γίνεται αποδεκτό επιστροφής και στον κατασκευαστή/προμηθευτή. Σε περίπτωση όπου το προϊόν είναι πιθανόν ελαττωματικό και χρειάζεται να αντικατασταθεί, μπορεί να υπάρξει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Αυτό όμως ΔΕΝ είναι δυνατόν εάν το προϊόν της παραγγελίας δεν κρατάτε σε απόθεμα και έχει παραγγελθεί ειδικά για εσάς.
Επιστροφές / αλλαγές στις προσφορές τύπου BLACK FRIDAY, CYBER MONDAY, OUTLET και σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τη χρήση ΕΚΠΤΩΤΙΚΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ Ή ΣΥΛΛΟΓΩΝ δεν γίνονται δεκτές .
Κακή Συσκευασία
Στο xantres.gr είμαστε σίγουροι για την καλύτερη δυνατή συσκευασία κάθε μιας παραγγελίας. Παρόλα αυτά, έως να φτάσει το δέμα σε εσας, μεσολαβεί η μεταφορά της courier.
ΠΡΙΝ παραλάβετε και υπογράψτε, ελέγξτε τη συσκευασία που παραλαμβάνετε. ΜΟΝΟ σε περίπτωση που βλέπετε οτι η συσκευασία έφτασε στα χέρια σας κακοποιημένη σε ένα ή παραπάνω σημεία, θα πρέπει κάτω από την υπογραφή σας να υπογράψετε “με επιφύλαξη” , ανοίγοντας το δέμα μπροστά στον μεταφορέα. Εφόσον δείτε και δείξετε ότι έχει προκληθεί ζημιά στο προϊόν, οφείλετε να καλέσετε αμέσως την courier και να το δηλώσετε . Στη συνέχεια, η courier θα σας ενημερώσει για τις ενέργειες που μπορούν να γίνουν. Εάν ΔΕΝ το κάνετε αυτό, δυστυχώς χάνετε το οποιοδήποτε δικαίωμα για αποζημίωση κλπ.